۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۵۱

فوتبال لیگ قهرمانان آسیا؛

پیروزی نمایندگان چین مقابل تیم‌هایی از استرالیا و تایلند

پیروزی نمایندگان چین مقابل تیم‌هایی از استرالیا و تایلند

تیم فوتبال گویژو رینه چین موفق شد در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا، تیم سنترال کوآسک مارینرز استرالیا را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که امروز سه شنبه در کشورهای مختلف آغاز شده است تیم فوتبال  گویژو رینه چین که در گروه هشتم قرار دارد، موفق شد با نتیجه 2 بر یک تیم سنترال کوآسک مارینرز استرالیا را شکست بدهد. "موسلموویچ" و "کئو بو" در دقایق 84 و 86 برای گوئیژو گلزنی کردند و تک گل تیم سنترال هم از روی نقطه پنالتی توسط "داکه" در دقیقه 43 به ثمر رسید.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های کاشیوا ریسول ژاپن و سامسونگ کره جنوبی به تساوی بدون گل رسیده بودند. به این ترتیب در گروه هشتم تیم کاشیوا با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های گوئیژو رن، سنترال کوئست و سامسونگ به ترتیب با 4، 4 و سه امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

همچنین در گروه ششم تیم گوانگجو اوگرانده چین به پیروزی پر گلی رسید و موفق شد تیم موآتگ‌سونگ یونایتد تایلند را با نتیجه 4 بر یک شکست بدهد. گل‌های این مسابقه را "میروکی" (دو بار در دقایق 40 و 42)، "ژنگ ژی" (دقیقه 52) و "فنژ" (دقیقه 84) برای نماینده چین به ثمر رساندند. تک گل تیم مواتگ سونگ هم توسط "ماسوک" در دقیقه 54 وارد دروازه حریف شد.

در دیگر بازی گروه F هم جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی مقابل اواراواردز ژاپن شکست 2 بر صفر را در ثانیه‌های پایانی بازی با تساوی 2 بر 2 عوض کرد. ناسو (3) و تسوکاسا اومساکی (7) برای اوراواردز گلزنی کردند و اولیویر جونیور (51) و سئو سانگ مین (1+90) گل‌های مقابل اواراواردز ژاپن را به ثمر رساندند.

در گروه ششم تیم گوانگجو با 10 امتیاز در رده اول قرار دارد. تیم هیوندای کره جنوبی شش امتیازی شد تا در رده دوم قرار بگیرد. اواراواردز و مواتگ سونگ هم به ترتیب با چهار و یک امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند.

روز نخست از هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز و امشب با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
گروه B:
* الاتفاق عربستان - الشباب امارات، ساعت 21:30، ورزشگاه ملک محمد بن فهد

گروه D:
* الریان قطر - العین امارات، ساعت 20:10، ورزشگاه احمد بن علی
* استقلال ایران - الهلال عربستان، ساعت 21، ورزشگاه آزادی

کد خبر 2029429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha